Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ




Οι φανταστικές εμπειρίες μου σαν θεραπεύτρια και σαν εκπαιδεύτρια της Τεχνικής ThetaHealing θεωρώ ότι κάποιες φορές είναι αδύνατον περιγραφούν.. Σε ένα από τα τελευταία μου ταξίδια με σκοπό την διδασκαλία, γνώρισα υπέροχους και καταπληκτικούς ανθρώπους, που μέσα από τα βιώματα και τις προσωπικές τους εμπειρίες με συντάραξαν συθέμελα. Δεν θα μακρηγορήσω γιατί το νόημα θα χαθεί, απλά θα μοιραστώ μαζί σας ένα αφιέρωμα ψυχής από μια μαθήτρια μου την Μαρία Γραμματικού από την Ρόδο, που με την άδεια της σας καταθέτω αυτολεξεί το μοίρασμα της ψυχής της.  Μόνο ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ μπορώ να αισθανθώ και ΤΥΧΕΡΗ για την κοινωνία αυτής της χαράς.

'' Για αρκετά χρόνια της ζωής μου η αίσθηση και η έκφραση της Ανώτερης Αγάπης έπεσε σε λήθαργο. Άρχισε να ξυπνάει όταν ξεκίνησα να μαθαίνω να αγαπώ τον εαυτό μου, ερχόμενη σε επαφή με την " Ύψιστη Ενέργεια". 
Τις προηγούμενες μέρες στη Ρόδο, συμμετέχοντας σε ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο μιας Τεχνικής Αυτογνωσίας, Πνευματικής Ανάπτυξης, Αυτοθεραπείας και θεραπείας σε τρίτους, βίωσα αυτό το μοναδικό συναίσθημα και άλλα πολλά ακόμη, σε όλο του το μεγαλείο!  Μιας Τεχνικής που ονομάζεται "THETAHEALING" , στα ελληνικά "ΜΕΘΟΔΟΣ ΘΗΤΑ", διαφορετική από εκείνες που είχα διδαχθεί στο παρελθόν και που με κατέκτησε.
Το τραγούδι της Αρλέτας'' Φώναξέ με'' το αφιερώνω στη γλυκιά, όμορφη και εξαίρετη πνευματική μου δασκάλα, ΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ, γιατί της οφείλω το υπέροχο πνευματικό ταξίδι που με βοήθησε να βιώσω. Της οφείλω το ότι έχω τη δυνατότητα να το βιώνω συνεχώς από δω και πέρα, με όλα τα απότοκα, τα παρεπόμενα του, πάντα για το ανώτερο καλό μου!!!

Σου είμαι ευγνώμων για τη ζεστασιά, την προστασία και την ΑΓΑΠΗ που ένιωσα κοντά σου. Για τις χρήσιμες και ενδιαφέρουσες γνώσεις. Αλλά περισσότερο γιατί πείστηκα απ΄ όλη τη διαδικασία και τις θεραπείες που συντελέστηκαν μέσα από τη Τεχνική THETAHEALING ότι όλα όσα επιθυμείς, είναι εφικτό να συμβούν.
 Είσαι ότι καλύτερο, ικανό κι αγνό έχω γνωρίσει στο χώρο που έχω επιλέξει να υπάρχω τα τελευταία 12 χρόνια της ζωής μου, σε αυτή τη διάσταση!!!''

 Είσαι ότι καλύτερο, ικανό κι αγνό έχω γνωρίσει στο χώρο που έχω επιλέξει να υπάρχω τα τελευταία 12 χρόνια της ζωής μου, σε αυτή τη διάσταση!!!''


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου